Компетентність | Сфера виявлення компетентності | Види діяльності в межах компетентності | Навчальні предмети, через які в основному формується компетентність |
1. Вміння вчитися | Індивідуальний досвід участі в навчальному процесі | Організація своєї праці для досягнення результату, успіху; оволодіння вміннями та навичками саморозвитку, самоаналізу, самоконтролю та самооцінки | Усі навчальні предмети |
2.Здоров’язберігаюча | Збереження та зміцнення фізичного, соціального, психічного та духовного здоров’я | Здатність вести здоровий спосіб життя у фізичній, соціальній, психічній та духовній сферах | Основи здоров’я, біологія, фізична культура, географія, екологія, хімія |
3. Загальнокультурна (комунікативна) | Спілкування, толерантна поведінка в умовах культурних, мовних, релігійних та інших відмінностей між людьми й народами. Збереження соціальних, громадських та культурних традицій | Оволодіння усним і письмовим спілкуванням у сфері культурних, мовних, релігійних відносин. Оцінювання найважливіших досягнень національної, європейської та світової культур | Українська мова і література, рідна мова і література, зарубіжна література, іноземні мови, предмети художньо-естетичного циклу, історія, етика, психологія |
4. Соціально - трудова | Суспільні відносин (політика, релігія, міжнаціональні відносини), трудові відносини | Здатність орієнтуватися в проблемах сучасного суспільно-політичного життя; робити свідомий вибір та застосовувати демократичні технології прийняття індивідуальних і колективних рішень, враховуючи інтереси й потреби грома¬дян, представників певної спільноти, суспільства та держави. Здатність брати на себе відповідальність, брати участь у прийнятті рішень, здатність до співпраці, уміння розв’язувати проблеми в різних життєвих ситуаціях. Оволодіння етикою громадянських стосунків, навичками соціальної активності, функціональної грамотності. Організація власної трудової та підприємницької діяльності; оцінювання власних професійних можливостей, здатність співвідносити їх із потребами ринку праці | Історія, географія, громадянська освіта, економіка, етика, правознавство, філософія, технології |
5. Інформаційна | Інформаційні та комунікаційні технології | Оволодіння новими інформаційними технологіями, здатність відбирати, аналізувати, оцінювати інформацію, систематизувати її. Уміння використовувати джерела інформації для власного розвитку | Інформатика, технології, математика |
Реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти
Покрова, День козацтва і захисника України
Усі НовиниКвітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |